1. Internet-markkinointikanavat:
- Verkkosivumarkkinointi.
- Sähköpostimarkkinointi.
- Sosiaalisen median markkinointi.
- Promo markkinointi.
- Mobiilimarkkinointi.
- Videomarkkinointi.
- Maksetut ilmoitukset.
2. Offline-markkinointikanavat:
- TV-markkinointi.
- SMS-markkinointi.
- Radiomarkkinointi.
- Mainostaulu markkinointi.
Olen valinnut viisi tyyppiä digitaalista markkinointista:
1. Verkkosivumarkkinointi.
2. Sähköpostimarkkinointi.
3. Sosiaalisen median markkinointi.
4. Mobiilimarkkinointi.
5. Videomarkkinointi.
Mielestäni sosiaalisen median markkinointi on paras markkinoinnin keino, koska se on kohdennetumpi kuin mainokset, ja siksi sen uskotaan olevan erittäin tehokas luomaan tuotemerkkitietoisuutta.
Sosiaalisen median läsnäolo on välttämätöntä monille asiakaslähtöisille yrityksille, koska se antaa vaikutelman välittömämmästä yhteydestä asiakkaan ja myyjän välillä. Lisäksi sosiaalisen median kautta levinneillä kampanjoilla uskotaan olevan enemmän resonanssia, koska ne löydetään yleensä luotettavien lähteiden jakamien linkkien kautta. Sosiaalisen median kautta saatavana oleva rikas tieto voi antaa mainostajille kohdistaa viestinsä erittäin tietyille yleisöille, mikä tarjoaa potentiaalia parempiin tuloksiin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti