maanantai 18. toukokuuta 2020

Digitaalinen markkinointi 18.5

Digitaalisessa markkinoinnissa on useita kanavia, jotka voidaan jakaa Internet-markkinointikanaviin tai ns. ”Digitaaliseen markkinointiin” ja offline-markkinointikanaviin tai niin kutsuttuun ”perinteiseen markkinointiin”:

1. Internet-markkinointikanavat:

  • Verkkosivumarkkinointi.
  • Sähköpostimarkkinointi.
  • Sosiaalisen median markkinointi.
  • Promo markkinointi.
  • Mobiilimarkkinointi.
  • Videomarkkinointi.
  • Maksetut ilmoitukset.
2. Offline-markkinointikanavat:
  • TV-markkinointi.
  • SMS-markkinointi.
  • Radiomarkkinointi.
  • Mainostaulu markkinointi.
Olen valinnut  viisi tyyppiä digitaalista markkinointista:

1. Verkkosivumarkkinointi.
2. Sähköpostimarkkinointi.
3. Sosiaalisen median markkinointi.
4. Mobiilimarkkinointi.
5. Videomarkkinointi.

    Mielestäni sosiaalisen median markkinointi on paras markkinoinnin keino, koska se on kohdennetumpi kuin mainokset, ja siksi sen uskotaan olevan erittäin tehokas luomaan tuotemerkkitietoisuutta.
    Sosiaalisen median läsnäolo on välttämätöntä monille asiakaslähtöisille yrityksille, koska se antaa vaikutelman välittömämmästä yhteydestä asiakkaan ja myyjän välillä. Lisäksi sosiaalisen median kautta levinneillä kampanjoilla uskotaan olevan enemmän resonanssia, koska ne löydetään yleensä luotettavien lähteiden jakamien linkkien kautta. Sosiaalisen median kautta saatavana oleva rikas tieto voi antaa mainostajille kohdistaa viestinsä erittäin tietyille yleisöille, mikä tarjoaa potentiaalia parempiin tuloksiin.


    Ei kommentteja:

    Lähetä kommentti

    Hiusten ja hiuspohjan hoitopalvelut näytöt

     1. Sim sarja käytö   Lähtötilanne  Mallin hiuspohjan oli rasvainen käytin hänelle systen4 4 shampoon ja T cimbazole scalp tonic  Lopputulos...