torstai 2. tammikuuta 2020

Oman toiminen arviointi

Haluan koulutta enemmän, jotta voin työskennellä Mounir Salonissa ja sitten perustaa oman yritykseni.



  • Opiskelu: Olen opiskellut paljon uusia asioita ja oppinut paljon tietoa, mutta tämän ristin suorittamisen jälkeen haluan oppia lisää tästä ammatista ja minun on parannettava kieltäni ja taitojani, jotta voin olla paras parturi-kampaaja.
  • Työllistyminen: Haluan työskennellä tällä rakastamallani alalla, ja minun on oltava valmis työhaastatteluun, minun on varmistettava taitoni ja oltava valmiita kaikenlaisiin kysymyksiin, toivotan työkaverini olevan kuin minä hauska ja rakastan hänen työtään ja olemaan kärsivällinen.
  • Ura: Haluan olla yhtä kuuluisa kuin Mounir, joten minun on tehtävä paljon töitä tämän unelman toteuttamiseksi.
  • Vahvuudet: Olen vahva nainen, selvisin monista katastrofeista ja aloitin nollasta, joten mikään ei voi vastustaa unelmiesi toteutumista. Työskentelemällä kovasti ja kärsivällisyydellä kaikki unelmat voivat olla totta.
  • Kirie tulevaisuuteen: Kolmen vuoden kuluttua minusta pitäisi aloittaa SPA:ni ja minun pitäisi palata samaan asemaani kotimaassani ollessani.







.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hiusten ja hiuspohjan hoitopalvelut näytöt

 1. Sim sarja käytö   Lähtötilanne  Mallin hiuspohjan oli rasvainen käytin hänelle systen4 4 shampoon ja T cimbazole scalp tonic  Lopputulos...