- Asiakas sapuu liikkeeseen: Ole iloinen ja sano moi/ tervetuloa/ hyva huomenta
- Asiakas menee odotustilan: Ole hyva, voisitko odottaa odotustilaan/ voisitko odottaa odotustilaan, kampaaja tulee viiden minuttin paasta.
- Asiakas tulee peilipisteelle: Ole hyva, voisitko seuraa minua peilipisteelle.
- Konsultaatio: mita sinulle on mielessa/ onko toiveita?/ Mita hiuksillasi kuuluu?onko muutoksia viimeissesta kerrasta?
- Kapat, lehdet, kahvi: sopiko kappa sinulle? onko kappa tiukka?/ tarvitsetko lehtia? haluaisitko kahvia tai teeta?
- Asiakas siirtyy pesupisteelle: Nyt voidaan siirtya pesupisteelle.
- Hiusten pesu: Ole hyva, voit istua taalla/ onko sinun kaula hyvin?/ sopiko tama vetta?/saako hieroa?
- Asiakas siirtyy takaisin peilipisteelle: Ole hyva, voidaan siirtya takaisin peilipisteelle.
- Tyon toteutus:varmistaa toiveet/onko sinulle lisaa toiveita?
- Tyo on valmis ja peilataan: Milta nayta?/ tykkaatko?/ oletko tyytyvainen?/ tuotteiden esittely.
- Kassa ja rahastus: Hinnan erittely/ maksatko kortilla vai kateinen?/ haluatko varata uuden ajan?
- Asiakas poistuu: Tervetuloa uudelleen, hyvaa paivan jatkoa.
perjantai 3. tammikuuta 2020
myyntityo ja asiakaslahtoinen palvelu
Tehtava; Kirjataan tyokirjan ylos asiakkaan palvelu kokemuksen vaiheet kampaamossa. Taman jalkeen kirjataan kuhunkin vaiheeseen kohteliasuuksia ja hyva palvelun kaytenteita, joita tilanteissa kaytetaan.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Hiusten ja hiuspohjan hoitopalvelut näytöt
1. Sim sarja käytö Lähtötilanne Mallin hiuspohjan oli rasvainen käytin hänelle systen4 4 shampoon ja T cimbazole scalp tonic Lopputulos...
-
Parturit paa asiat ovat muoto, voluumi ja asiakkaan kasvon muoto tulla ovaali Minun mielsta porrastusleikaus on tyylikas leikkaus. Se ...
-
Järjestäminen näyttölle oli näin : 1. Tilaisuuden aihe :v alitsin tilaisuuden aihe (karvanpoisto langalla, ihon kuorintaminen luonnolliste...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti