perjantai 3. tammikuuta 2020

myyntityo ja asiakaslahtoinen palvelu

Tehtava; Kirjataan tyokirjan ylos asiakkaan palvelu kokemuksen vaiheet kampaamossa. Taman jalkeen kirjataan kuhunkin vaiheeseen kohteliasuuksia ja hyva palvelun kaytenteita, joita tilanteissa kaytetaan.


  1. Asiakas sapuu liikkeeseen: Ole iloinen ja sano moi/ tervetuloa/ hyva huomenta
  2. Asiakas menee odotustilan: Ole hyva, voisitko odottaa odotustilaan/ voisitko odottaa odotustilaan, kampaaja tulee viiden minuttin paasta.
  3. Asiakas tulee peilipisteelle: Ole hyva, voisitko seuraa minua peilipisteelle.
  4. Konsultaatio: mita sinulle on mielessa/ onko toiveita?/ Mita hiuksillasi kuuluu?onko muutoksia viimeissesta kerrasta?
  5. Kapat, lehdet, kahvi: sopiko kappa sinulle? onko kappa tiukka?/ tarvitsetko lehtia? haluaisitko kahvia tai teeta?
  6. Asiakas siirtyy pesupisteelle: Nyt voidaan siirtya pesupisteelle.
  7. Hiusten pesu: Ole hyva, voit istua taalla/ onko sinun kaula hyvin?/ sopiko tama vetta?/saako hieroa?
  8. Asiakas siirtyy takaisin peilipisteelle: Ole hyva, voidaan siirtya takaisin peilipisteelle.
  9. Tyon toteutus:varmistaa toiveet/onko sinulle lisaa toiveita?
  10. Tyo on valmis ja peilataan: Milta nayta?/ tykkaatko?/ oletko tyytyvainen?/ tuotteiden esittely.
  11. Kassa ja rahastus: Hinnan erittely/ maksatko kortilla vai kateinen?/ haluatko varata uuden ajan?
  12. Asiakas poistuu: Tervetuloa uudelleen, hyvaa paivan jatkoa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hiusten ja hiuspohjan hoitopalvelut näytöt

 1. Sim sarja käytö   Lähtötilanne  Mallin hiuspohjan oli rasvainen käytin hänelle systen4 4 shampoon ja T cimbazole scalp tonic  Lopputulos...